Deze lente ligt de wereld weer aan je voeten met Torfs en LDV United

De lente is er weer, de bloemetjes staan in bloei en de vitamine D is terug van veel te lang weggeweest. Na de winterslaap heeft iedereen weer een volle batterij om er deze lente en zomer in te vliegen. Hoog tijd dus om iedereen eraan te herinneren dat de wereld aan hun voeten ligt.

De zin ‘Sterk in je schoenen, Torfs!’ is inmiddels een soort van collectief geheugen is geworden. We vonden het bij LDV dan ook belangrijk om ook in de nieuwe campagne de nadruk te leggen op het zelfvertrouwen dat een goed paar schoenen je kan geven. Met de schoenen van Torfs ontstaan spontane danssessies in de woonkamer, durf je al eens mee een balletje te trappen met een paar hakken aan of ben je ook met gebroken been nog steeds een fashionista.

Het videowerk is dit keer van de hand van regisseur Charlotte De Cort en werd geproduceerd door Bounce Rocks. We kozen voor een handheld stijl die zorgt voor intieme, warme beelden die helemaal passen in de stijl van Torfs.

Client: Torfs
Contact: Lise Conix, Lien van Hoorebeke, Helen Conickx, Kim De Geest