LDV United en Vlaanderen werken mee aan de Doekomst.

“Vlaanderen, de meest welvarende regio.” Geen droom, maar een ambitie. Een ambitie die Flanders Technology & Innovation wil verwezenlijken tegen 2030. Maar dat kan het niet alleen. Daarvoor zijn doeners nodig. Straffe koppen die met technologie en innovatie de uitdagingen van toekomst aanpakken.

Eén van die doeners vonden ze al bij LDV United. Het Antwerpse bureau nam de lanceringscampagne van Tien Dagen Tech voor z’n rekening. Het tiendaags tech-festival toonde aan dat we hier in Vlaanderen straf bezig zijn op gebied van technologie en innovatie. En laat dat nu net de perfecte inspiratiebron zijn voor mensen die willen meewerken aan de Doekomst.

Om die doeners een gezicht te geven, ontwikkelde LDV United samen met Purple Panda een AI avatar generator. Gebruikers uploaden er simpelweg een foto van zichzelf waarna de AI generator deze omvormt tot een avatar die volledig in lijn ligt met het campagnebeeld. Deze avatar kan je vervolgens downloaden en delen op je sociale media. Zo laat je aan iedereen weten dat je meewerkt aan de Doekomst.

Probeer het zelf ook eens!

Een afsluiter van formaat in het Sportpaleis en de Lotto Arena

In het totaal zakten 33.000 bezoekers afgelopen weekend af naar het Sportpaleis en de Lotto Arena voor Het Slotfestival van FTI. De teller van het tiendaagse evenement, verspreid over verschillende events en zes Vlaamse steden, klokte daarmee af op 177.500 bezoekers.

Client: Departement Kanselarij en Buitenlandse Zaken, Flanders Technology & innovation
Contacts Vlaanderen: Sara-Jane Deputter, Brigitte Rombaut ​
Contacts FTI: Dries Mahieu