Verdraaid! De schroevendraaier is Beste Product van het Jaar dankzij LDV United en Vanden Borre.

Dat de schroevendraaier geniaal is, wisten de techniekers van Vanden Borre al langer. Intussen zijn ook de rest van de Belgen overtuigd. Voor haar duurzaamheidscampagne vroeg de elektroketen het publiek om op deze briljante uitvinding uit 1932 te stemmen als Beste Product van het Jaar.

Waarom? Dankzij de schroevendraaier kunnen defecte toestellen hersteld worden. En da’s bijna altijd duurzamer dan ze vervangen. Hij is dan ook het ultieme wapen van de hersteldienst van Vanden Borre. Tussen tal van innovaties wint de schroevendraaier de felbegeerde titel Beste Product van het Jaar. Meer dan verdiend, als je het ons vraagt.

Logisch dat Vanden Borre hier fier mee uitpakt. De campagne omvat OOH, social, instore communicatie en uiteraard alle owned kanalen van Vanden Borre. Als resultaat van de campagne wint de duurzaamheidsaanpak van het merk aan belangstelling. Zelfs Zijne Majesteit Koning Filip kwam onlangs een kijkje nemen in het herstelatelier. Benieuwd of ook hij af en toe met een schroevendraaier aan de slag gaat.

Client: Vanden Borre
Client Contact: Elke De Vuyst, Caroline Petit